قوانین مرجوعی

بر اساس قوانین تجارت الکترونیک تمامی سفارش های ارسال شده در صورتی که کالا اصالت نداشته باشد و یا تاریخ انقضای آن گذشته باشد تا ۷ روز کاری پس از تحویل به مشتری قابل برگشت و تعویض می‌باشد.

دقت داشته باشید در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل، کالا از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه از شرکت مربوطه پست_باربری، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد.

در ضمن در این موارد همانطور که در ماده ۵ قوانین ذکر گردیده است، به علت ارسال سالم سفارشات و در صورت اسیب بسته‌ی سفارشی در حین ارسال پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا سعی میکند پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد.

به علت ارسال سالم بسته از مبدا مسئولیت هرگونه آسیب یا خرابی در حین ارسال مربوط به پست - باربری می‌باشد. در مواردی که چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری رسید پستی یا باربری بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نماید دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری از شرکت حمل و نقل وجود ندارد.

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد.

کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق یا تاریخ انقضا پس گرفته می‌شود که از نظر ظاهری و بسته بندی سالم و پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما